Bc. Miroslav Koláček

Bakalářská práce

Výběr a návrh implementace CRM systému pro podporu obchodně marketingových aktivit firmy

Anotace:
Potřeba navázání dlouhodobého vztahu se zákazníkem je jedním z hlavních poslání moderního marketingu. Prostředkem, který v tomto ohledu může firmám znatelně pomoci, jsou systémy CRM. Tato práce mapuje principy vztahů se zákazníkem a jejich naplňování v různých CRM systémech. V rámci výzkumu práce podrobněji rozpracovává proces identifikace potřebných funkcí, postup jakým vybrat vhodný systém dle nastavených …více
Abstract:
The need to establish a long-term relationship with the customer is one of the main missions of modern marketing. The instruments which may significantly help to companies in this matter are CRM systems. This thesis maps the principles of relations with the customer and their implementation in different CRM systems. In the context of research the thesis elaborates in greater detail the process of identifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Petr Hanzal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma