Jakub Galia
Master's thesis
Analýza nákupního chování nákupu na internetu
Analysis of E-commerce Buying Behavior
Abstract:
Nákup zboží na internetu se stává čím dál více populárnější aktivitou. Někteří spotřebitelé využívají k nákupu internetové srovnávače. Internetové srovnávače umožní porovnat cenu a ostatní atributy produktu mezi jednotlivými prodejci. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé postupují při nákupu na internetových srovnávačích. Data byla shromážděna od 32 subjektů pomocí přímého pozorování. Výsledky …moreAbstract:
Online buying has recently become a popular activity and its importance is still increasing. Some consumers use internet comparison sites (shopbots). Internet shopbots enable to make comparison of prices and other attributes of a product between particular retailers. The aim of this study is to investigate how consumers buy at internet shopbots. Data were collected from 32 subjects using direct observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/121908
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2017
- Supervisor: Jan Vašek
- Reader: Ondřej Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková