Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards – Bc. Sandra VASKOVÁ
Bc. Sandra VASKOVÁ
Diplomová práce
Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards
Effectiveness of Social Advertising in the Czech Republic in the Effie Awards
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivitu sociální reklamy v rámci soutěže Effie Awards, kterou každoročně pořádá organizace sdružující přední komunikační agentury Asociace komunikačních agentur. Práce vychází z obsahové analýzy jednotlivých uveřejněných kampaní, které se za roky pořádání v soutěži umístily. Posuzuje jejich účinnost, komuni-kační strategii, přínosy i další kritéria, tématicky společné …víceAbstract:
This master thesis focuses on the effectiveness of social advertising in the Effie Awards competition, organized annually by the organization for leading communications agencies of the Association of Communications Agencies. The work is based on the content analysis of published campaigns that have for years of organizing placed in the competition. It as-sesses their effectiveness, communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Zveřejnit od: 6. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VASKOVÁ, Sandra. Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková