Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace – Ing. Lucie Štrosová
Ing. Lucie Štrosová
Bachelor's thesis
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Type on the marketing communication concept
Abstract:
Tato práce se věnuje znázornění osobnosti člověka. Popisuje různé typologie osobnosti podle uznávaných autorit. Dále se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace a její prvky, nástroje a využití. Důležitým předmětem této práce je analýza DISC a její aplikace v praxi. Dále se tato práce zabývá rozdíly mezi názorovým pojetím žen a mužů a v neposlední řadě i reklamou a jejím působením na vybraný …moreAbstract:
This work deals with human personality. It describes different typologies of personality by respected psychologists and professors, marketing communication and its usage. Important part of this work is DISC analysis and its application. Furthermore I am trying to prove that there are certain differences in opinions and behavior of men and women. Finally, I would like to focus on advertising and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qk1mi/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev