Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace – Ing. Lucie Štrosová
Ing. Lucie Štrosová
Bakalářská práce
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Type on the marketing communication concept
Anotace:
Tato práce se věnuje znázornění osobnosti člověka. Popisuje různé typologie osobnosti podle uznávaných autorit. Dále se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace a její prvky, nástroje a využití. Důležitým předmětem této práce je analýza DISC a její aplikace v praxi. Dále se tato práce zabývá rozdíly mezi názorovým pojetím žen a mužů a v neposlední řadě i reklamou a jejím působením na vybraný …víceAbstract:
This work deals with human personality. It describes different typologies of personality by respected psychologists and professors, marketing communication and its usage. Important part of this work is DISC analysis and its application. Furthermore I am trying to prove that there are certain differences in opinions and behavior of men and women. Finally, I would like to focus on advertising and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qk1mi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev