Zhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia a.s. – Tomáš Fešar
Tomáš Fešar
Diplomová práce
Zhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia a.s.
Evaluation of the Use of Internet Marketing for the Company, Ridera Bohemia a.s.
Anotace:
Diplomová práce „Zhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia, a.s.“ se zabývá představením problematiky internetového marketingu a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti internetového obchodu Ridepal.ridera.eu. Cílem práce je navrhnout taková opatření ve vybraných oblastech internetového marketingu, která zvýší povědomí o projektu a míru prodeje nabízených …víceAbstract:
The thesis „Evaluation of the Use of Internet Marketing for the Company, Ridera Bohemia a.s.“ is an introduction to the issues of internet marketing and its use in improving attendance and competitiveness of e-shop Ridepal.ridera.eu. The aim of the thesis is to propose measures in the chosen areas of internet marketing that will increase awareness of the project and the rate of sales of offered products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Tomáš Martínek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEŠAR, Tomáš. \textit{Zhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/di90yr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová