Karolína BURIANOVÁ

Bakalářská práce

Problems and solutions in translation: tourism promotional texts

Problems and solutions in translation: tourism promotional texts
Abstract:
This thesis deals with the translation of advertising texts in the field of tourism. Promotional texts that have been selected for translation present different interesting places from around the world. The correct translation is important for the promotion of these places and for the attention of tourists. The aim is to analyze and translate these texts and find solutions to problems that may occur …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá překladem propagačních textů z oblasti cestovního ruchu. Propagační texty, které byly vybrány pro překlad, prezentují různá zajímavá místa z celého světa. Správný překlad je důležitý pro propagaci těchto míst a pozornost turistů. Cílem práce je tyto texty analyzovat, přeložit a vyhledat řešení problémů, které mohou nastat při překladu tohoto typu textu.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BURIANOVÁ, Karolína. Problems and solutions in translation: tourism promotional texts. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta