Bc. Milan Čížek

Bachelor's thesis

Optimalizace marketingové komunikace vybrané firmy

Optimizing of the marketing communications of selected firm
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje optimalizaci marketingu společnosti DATART a.s. Teoretická část je zaměřena na analýzu firmy a jejích konkurentů. Praktická část je zaměřena na klíčové segmenty zboží, které prodejci spotřební elektroniky na českém trhu nabízí. Práce hodnotí dosavadní marketingovou komunikaci prodejců v těchto segmentech, kritizuje a navrhuje optimalizované řešení.
Abstract:
This bachelor's thesis describes optimizing of the marketing communications of DATART a.s. It is divided in two parts. Theoretical part analyze the company and its competition. Practical part focuses on the key segments of goods, that DATART a.s. and its competition sells. This text analyzes actual marketing communication of sellers in those segments, criticizes and suggests optimized solutions.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedúci: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní