Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu – Kristýna Štekerová
Kristýna Štekerová
Bachelor's thesis
Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu
Proposal of Changes to Improve Sales through Social Networks for a Specific Subject
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na poskytnutí správného využití sociálních sítí pro účely prodeje a následně na konkrétní návrhy, které zlepší prodej pro vybranou firmu. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti na základě studia odborné literatury, online kurzů a internetových zdrojů zaměřených na prodej, e-commerce, sociální sítě a sociální média. Je zde vysvětlen prodej …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on providing the correct use of social networks for sales purposes and subsequently on specific proposals that will improve sales for the selected company. In the theoretical part, important terms and connections are described based on the study of professional literature, online courses and internet resources focused on sales, e-commerce, social networks and social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Aleš Buriánek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEKEROVÁ, Kristýna. \textit{Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dm5ym3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights