Marketingový mix společnosti Love & Story Design – Bc. Lucie Krupová
Bc. Lucie Krupová
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Marketing Mix of Love & Story Design’s Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Ke zpracování práce budou použita sekundární data, získaná z přístupných zdrojů, spolu se získanými primárními daty pomocí marketingového průzkumu. První kapitola bude zahrnovat potřebné teoretické informace, tedy východiska marketingu s následným zaměřením na …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. Secondary data, obtained from accessible sources, will be used to develop the thesis, along with primary data obtained through a marketing survey. The first chapter will include the necessary theoretical information, i.e. the background of marketing followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ajcbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Michálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková