Bc. Lucie Krupová

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Love & Story Design

Marketing Mix of Love & Story Design’s Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Ke zpracování práce budou použita sekundární data, získaná z přístupných zdrojů, spolu se získanými primárními daty pomocí marketingového průzkumu. První kapitola bude zahrnovat potřebné teoretické informace, tedy východiska marketingu s následným zaměřením na …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. Secondary data, obtained from accessible sources, will be used to develop the thesis, along with primary data obtained through a marketing survey. The first chapter will include the necessary theoretical information, i.e. the background of marketing followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ajcbn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Michálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce