Tereza Hofmanová

Bakalářská práce

Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008

Political marketing: Analysis of the marketing strategy of Barack Obama before the presidential elections 2008
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební …více
Abstract:
The bachelor thesis analyses Barack Obama's pre-election campaign before the American presidential elections 2008. The first two chapters deal with theory of political marketing. The third chapter describes the specifics of American election system, which influence the pre-election campaign of the presidential candidates. The fourth chapter deals with the marketing aspects of Obama's pre-election campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Tyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15981

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod