Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008 – Tereza Hofmanová
Tereza Hofmanová
Bachelor's thesis
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Political marketing: Analysis of the marketing strategy of Barack Obama before the presidential elections 2008
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební …viacAbstract:
The bachelor thesis analyses Barack Obama's pre-election campaign before the American presidential elections 2008. The first two chapters deal with theory of political marketing. The third chapter describes the specifics of American election system, which influence the pre-election campaign of the presidential candidates. The fourth chapter deals with the marketing aspects of Obama's pre-election campaign …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Ondřej Tyl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15981
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout