Strategická analýza společnosti VAN GILLERN s.r.o. – Marco Hahn
Marco Hahn
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti VAN GILLERN s.r.o.
Strategic analysis of the company VAN GILLERN s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je formulovat strategická doporučení pro společnost VAN GILLERN s.r.o. a zhodnotit její situaci na trhu, pomocí metod, nástrojů a postupů strategické analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé metody a nástroje, které jsou v praktické části uplatněny na vybraný podnik. Strategická analýza obsahuje představení …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to formulate strategic recommendations for the company VAN GILLERN s.r.o. and assess its market situation, through methods, tools, and procedures of strategic analysis. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains various methods and tools that are later applied in the practical part. Strategic analysis includes the presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84913
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 10. 2021
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Ondřej Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84913
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova