Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Kristýna Maršíčková
Kristýna Maršíčková
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Evaluation of marketing communication of selected subject
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace nákupního centra Westfield Chodov. Hlavním cílem této práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace společnosti, jejich působení na zákazníky a na základě získaných informací zpracovat návrhy a doporučení, které povedou ke zdokonalení komunikace . Dílčími cíli bakalářské práce je charakteristika vybraného subjektu a vyhodnocení výsledků …víceAbstract:
The theme of bachelors thesis is the evaluation of marketing communication of the shopping center Westfield Chodov. The main goal of this work is to evaluate the company's marketing communication tools, their effect on customers and to prepare proposals and recommendations based on the obtained informations, which will lead to the improvement of communication. The secondary objectives of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Václav Kala, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva