Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Arana Maršáková
Bc. Arana Maršáková
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Proposal of Marketing Activities to Support and Increase of Sale
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingových a komunikačních aktivit na podporu a zvýšení prodeje řady výrobků zubní hygieny. Teoretická část se rámcově zabývá příslušnými legislativními požadavky a omezeními, objasňuje základní pojmy marketingové komunikace a podstatu marketingové analýzy, plánování, implementace a kontroly. Výsledková část diplomové práce objasňuje postavení značky zubní hygieny …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of marketing and communication activities for the sales support and sales increase of oral care product range. The theoretical part is focused generally on the legislation requirements and limitations, it analyses the terms related to the marketing communication and marketing analysis, planning, implementation and control. The application part explains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uidkc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský