Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Martin Vágner
Bc. Martin Vágner
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Bakalářská práce popisuje vliv marketingové komunikace na spotřební chování společnosti. Z dostupné odborné literatury je zpracována rešerše, která se zaměřuje na konzumní společnost a její znaky. V praktické části jsou detailně popsány vybrané nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace v praxi. Detailně jsou také zhodnoceny klady i zápory vlivu společnosti McDonald‘s na globalizaci světa. …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer's behavior. From the available literature it‘s compiled research that focuses on the consumer society and its characters. In the practical part are describes in detail selected marketing communication tools and their application in practice. They are also evaluated benefits and negatives of influence of McDonald's on globalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/und1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev