Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima – Michaela Jirásková
Michaela Jirásková
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Analysis of advertising campaign of Prima TV series
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na …víceAbstract:
The aim of the thesis is through theoretical knowledge and research to evaluate the effectiveness of advertising campaigns Prima TV series. Further I describe and evaluate the viewership of the series based on the data obtained from ATO. The first part deals with the theory of marketing, marketing communication, communication mix and measurement of rating. The practical part describes and validates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Martina Jelenová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev