Michaela Jirásková

Bakalářská práce

Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima

Analysis of advertising campaign of Prima TV series
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na …více
Abstract:
The aim of the thesis is through theoretical knowledge and research to evaluate the effectiveness of advertising campaigns Prima TV series. Further I describe and evaluate the viewership of the series based on the data obtained from ATO. The first part deals with the theory of marketing, marketing communication, communication mix and measurement of rating. The practical part describes and validates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Martina Jelenová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49796