On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR – Bc. Ilona Šmiková
Bc. Ilona Šmiková
Master's thesis
On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR
On-line communication of selected running series in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá on-line komunikací vybraných běžeckých seriálů konaných v rámci celé České republiky. Pro analýzu byly vybrány následující běžecké seriály – Běhej Lesy, Night Run, RunCzech a RunTour. Hlavním cílem této práce je porovnat, jak vybrané běžecké seriály využívají nástroje on-line marketingu, a to především webové stránky a sociální sítě. V teoretické části této práce jsou …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the on-line communication of selected running series in Czech Republic. The selected running series are – Běhej Lesy, Night Run, RunCzech and RunTour. The aim of this thesis is to compare how selected running series use on-line marketing tools, especially websites and social networks. The theoretical part of this thesis defines basic problematics related to this subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5138
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMIKOVÁ, Ilona. \textit{On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/dv9u9s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights