Možnosti uplatnění Public Relations ve vybrané malé firmě – Michaela BACHOVÁ
Michaela BACHOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti uplatnění Public Relations ve vybrané malé firmě
Possibilities of Public Relations in the chosen small company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá definováním pojmu public relations (PR) a analýzou public relations ve vybrané malé firmě. Teoretická část se věnuje rozboru PR, jeho částmi a nástroji. V praktické části jsou popsány komunikační aktivity vybrané firmy a provedení šetření mezi širokou veřejností a zaměstnanci firmy. Cílem této analýzy je zjištění povědomí o PR mezi veřejností a zaměstnanci vybrané firmy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR) and analysis of public relations in selected small company. The theoretical part is devoted to an analysis of PR, its parts or tools. The practical part describes the communication activities of selected company and carries out an investigation among the general public and employees of the company. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BACHOVÁ, Michaela. Možnosti uplatnění Public Relations ve vybrané malé firmě. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová