Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Petra Svačinová
Bc. Petra Svačinová
Master's thesis
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The Role of Marketing Communication at Marketing Management in Cities and Municipalities
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace města a použití komunikačních nástrojů. Tato problematika byla řešena pomocí SWOT analýzy města, konkrétně Jáchymova. Byly zanalyzovány jednotlivé komunikační nástroje, které město používá a na základě těchto poznatků navrženy nové. Hypotéza o věnování mála investičních prostředků do komunikace města byla dokázána. Přínosem této práce je …moreAbstract:
This thesis solve the issue of marketing communication of a city and the use of communication tools . This problem was solved by using SWOT analysis of the city, specifically Jáchymov. Various communication tools used by the city were analyzed and on the basis of these findings suggested new ways. The hypothesis of investment too less financial ments too komunikation of city was proved. The contribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qy84c/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě
Adriana Ritschelová -
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Eva Tuzová -
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Veronika Vrběcká -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček