Bc. Petra Svačinová

Master's thesis

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The Role of Marketing Communication at Marketing Management in Cities and Municipalities
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace města a použití komunikačních nástrojů. Tato problematika byla řešena pomocí SWOT analýzy města, konkrétně Jáchymova. Byly zanalyzovány jednotlivé komunikační nástroje, které město používá a na základě těchto poznatků navrženy nové. Hypotéza o věnování mála investičních prostředků do komunikace města byla dokázána. Přínosem této práce je …more
Abstract:
This thesis solve the issue of marketing communication of a city and the use of communication tools . This problem was solved by using SWOT analysis of the city, specifically Jáchymov. Various communication tools used by the city were analyzed and on the basis of these findings suggested new ways. The hypothesis of investment too less financial ments too komunikation of city was proved. The contribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní