Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o. – Tomáš Krejčí
Tomáš Krejčí
Bakalářská práce
Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o.
Analysis of change of business strategy of trade and production company Salma s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat vytvoření nové obchodní strategie a její dopad na hospodářskou činnost firmy. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů, popis marketingových komunikací, rozdílu "Business to business" a "Business to consumer", relevantní způsoby komunikace a finanční analýzu podniku. Druhá část práce popisuje situaci firmy, přehled konkurenčního prostředí. Obsahem druhé části práce je …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the creation of a new business strategy and its impact on the economic activity of the company. The theoretical part contains the definition, description, marketing communications, the difference between "Business to Business" and "Business to consumer", relevant ways of communication and financial analysis. The second part of the work describes the situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59791
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: František Drozen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59791
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev