Tomáš Krejčí

Bakalářská práce

Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o.

Analysis of change of business strategy of trade and production company Salma s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat vytvoření nové obchodní strategie a její dopad na hospodářskou činnost firmy. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů, popis marketingových komunikací, rozdílu "Business to business" a "Business to consumer", relevantní způsoby komunikace a finanční analýzu podniku. Druhá část práce popisuje situaci firmy, přehled konkurenčního prostředí. Obsahem druhé části práce je …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the creation of a new business strategy and its impact on the economic activity of the company. The theoretical part contains the definition, description, marketing communications, the difference between "Business to Business" and "Business to consumer", relevant ways of communication and financial analysis. The second part of the work describes the situation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: František Drozen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59791