Marketingová komunikace ve fotografickém umění – Ing. Daniela Matulová
Ing. Daniela Matulová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Marketing Communication in Photographic Art
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vztah mezi fotografickým uměním a marketingovou komunikací na konkrétním příkladu renomovaného reportážního fotografa. V první části představuje teoretické východisko základních pojmů, nástrojů marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část poukazuje na široké produktové portfolio fotografa a s tím související marketingovou komunikaci, která je klíčovým prodejním …víceAbstract:
This Diploma Project researches relationships between the art of photography and marketing communication and demonstrates them on a particular case of arenowned reportage photographer. The first theoretical section introduces a theoretical starting point of basic terms, marketing mix instruments and marketing communication. The practical section points at the wide product portfolio of the photographer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jaez7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev