Bc. Adéla Vágnerová

Master's thesis

Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0

Application of marketing in Industry 4.0
Abstract:
Hlavním tématem práce je uplatnění marketingu v prostředí Průmyslu 4.0. Konkrétně se zabývá tématem chytré domácnosti. Mapuje také problematiku marketingu v tomto odvětví a analyzuje vybranou firmu působící v tomto oboru. Autorka zvolila pro výzkum kvalitativní metodu. Cílem této metody je najít odpovědi na výzkumné otázky. Cílem práce je vyvrátit či potvrdit hypotézu, a na základě toho vytvořit návrh …more
Abstract:
The main topic of the thesis is the application of marketing in the Industry 4.0. It describes marketing issues in this sector and analyzes a selected company operating in this line of business. The author chose a quantitative research method and the aim of this method is to find answers to research questions. The goal of this work to create a marketing mix design with the purpose of increasing sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses