Tvorba komunikační kampaně pro oční optiku Naome – Jana Momčilová
Jana Momčilová
Bakalářská práce
Tvorba komunikační kampaně pro oční optiku Naome
Creating a communication campaign for Naome optics
Anotace:
Bakalářská práce bude založena na konkrétních strategických nástrojích s důrazem na cílovou skupinu podniku ajeho konkurenční výhody. Předmětem práce nemá být jen obsah komunikace, ale udržitelná strategie pro mediální obraz. Značný důraz bude kladen na konkurenci, prostředky odlišení a provázanost aktivit s celkovou strategií podniku, nedílnou součástí je provázanost jednotlivých strategických úrovní …víceAbstract:
The bachelor thesis will be based on specific strategic tools with emphasis on the target group of the enterprise and its competitive advantages. The subject of the thesis is not only the content of communication, but a sustainable strategy for media image. Considerable emphasis will be placed on competition, means of differentiation and the interconnection of activities with the overall strategy of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Miriam Habibi, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev