Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o. – Bc. Tomáš Foldyna
Bc. Tomáš Foldyna
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Marketing communication of brand Feratt fashion s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti Feratt fashion s.r.o. a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. V diplomové práci budou použita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů, ale také data přímo od marketingového oddělení Feratt fashion s.r.o. První kapitola se bude týkat teorie a bude zaměřena na vysvětlení podstaty a pojmů marketingové …víceAbstract:
The goal of my thesis is to evaluate the current state of marketing communication of Feratt fashion s.r.o. and to offer solutions for improvement. Both primary and secondary data, used in the thesis comes from publically available resources and Feratt fashion’s marketing unit. Section one deals with theory, explaining the substance and terms used in marketing communication. Section two summarises information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vissi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev