Bc. Tomáš Foldyna

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.

Marketing communication of brand Feratt fashion s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti Feratt fashion s.r.o. a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. V diplomové práci budou použita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů, ale také data přímo od marketingového oddělení Feratt fashion s.r.o. První kapitola se bude týkat teorie a bude zaměřena na vysvětlení podstaty a pojmů marketingové …více
Abstract:
The goal of my thesis is to evaluate the current state of marketing communication of Feratt fashion s.r.o. and to offer solutions for improvement. Both primary and secondary data, used in the thesis comes from publically available resources and Feratt fashion’s marketing unit. Section one deals with theory, explaining the substance and terms used in marketing communication. Section two summarises information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vissi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dalibor Šimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné