Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB – Bc. Kristýna Mikulová
Bc. Kristýna Mikulová
Diplomová práce
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Marketing communication of organizations in the public sector
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci organizací ve veřejném sektoru. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - na teoretickou a praktickou. Součástí je také menší část, která se věnuje metodice a cíli diplomové práce. Teoretická část se zabývá především potřebnými znalostmi, které slouží k základní orientaci v marketingové komunikaci. Důležitou částí jsou nástroje komunikačního mixu …víceAbstract:
The master thesis is focused on marketing communication of organizations in the public sector. The thesis is divided into two main parts – theoretical and practical. It also includes a smaller part, which deals with the methodology and objectives of the thesis. The theoretical part deals mainly with the necessary knowledge, which serves for basic orientation in marketing communication. The important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
- Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev