Bc. Kristýna Mikulová

Diplomová práce

Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB

Marketing communication of organizations in the public sector
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci organizací ve veřejném sektoru. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - na teoretickou a praktickou. Součástí je také menší část, která se věnuje metodice a cíli diplomové práce. Teoretická část se zabývá především potřebnými znalostmi, které slouží k základní orientaci v marketingové komunikaci. Důležitou částí jsou nástroje komunikačního mixu …více
Abstract:
The master thesis is focused on marketing communication of organizations in the public sector. The thesis is divided into two main parts – theoretical and practical. It also includes a smaller part, which deals with the methodology and objectives of the thesis. The theoretical part deals mainly with the necessary knowledge, which serves for basic orientation in marketing communication. The important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
  • Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.