Bc. Kristýna Mikulová

Master's thesis

Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB

Marketing communication of organizations in the public sector
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci organizací ve veřejném sektoru. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - na teoretickou a praktickou. Součástí je také menší část, která se věnuje metodice a cíli diplomové práce. Teoretická část se zabývá především potřebnými znalostmi, které slouží k základní orientaci v marketingové komunikaci. Důležitou částí jsou nástroje komunikačního mixu …more
Abstract:
The master thesis is focused on marketing communication of organizations in the public sector. The thesis is divided into two main parts – theoretical and practical. It also includes a smaller part, which deals with the methodology and objectives of the thesis. The theoretical part deals mainly with the necessary knowledge, which serves for basic orientation in marketing communication. The important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
  • Reader: Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.