Technické památky města Ostravy a jejich marketingová komunikace – Zuzana Komínková
Zuzana Komínková
Bakalářská práce
Technické památky města Ostravy a jejich marketingová komunikace
Technical Monuments of Ostrava City and their Marketing Communications
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové komunikace technických památek města Ostravy. Samotná práce je rozdělena do 4 částí. První kapitola se věnuje vysvětlení pojmu marketingové komunikace a také popisu vytvoření SWOT analýzy. Následující část popisuje historii vybraných technických památek: Dolní oblasti Vítkovic, Dolu Michal a Landek Parku. Najdeme tady však i jejich možnou vizi do budoucnosti …víceAbstract:
The aim of this Bachelors‘ Thesis is to analyze the marketing communication of the technical monuments in Ostrava city. The work is consist of 4 parts. The first part is concerned with the explanation of the therm "marketing communication" and it also deals with the description of SWOT analysis formation. The next part is about the history of the choosen technical monuments: Lower area of Vitkovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Geršlová
- Oponent: Václav Lednický
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÍNKOVÁ, Zuzana. \textit{Technické památky města Ostravy a jejich marketingová komunikace}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/e3anrh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev