Jazyková a komunikativní kompetence žáků s mentálním postižením – Zuzana ŠEVČÍKOVÁ
Zuzana ŠEVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Jazyková a komunikativní kompetence žáků s mentálním postižením
Language and communicative competence of pupils with mental disability
Anotace:
Komunikace a řeč jsou jednou z charakteristických vlastností člověka. U osob s mentálním postižením je ale komunikace často podceňována a jejím obtížím není přikládán dostatečný význam. Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila právě na jazykovou a komunikační kompetenci žáků s mentálním postižením. V první kapitole teoretické části své práce se zabývám žákem se speciálními vzdělávacími potřebami, podrobněji …víceAbstract:
The communication and the speech is one of the characteristic qualities of a human. In case of persons with mental disability is communication underestimated very often and we don´t attribute an importance to its difficulties. In my bachelor thesis I focused on language and communicative competence of pupils with mental disability. In the first chapter of theoretical part of my thesis I engage in pupil …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Zuzana. Jazyková a komunikativní kompetence žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu
Marcela DENDISOVÁ -
Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta HECZKOVÁ