Analýza účinků zvolených komunikačních nástrojů – Ing. Jindřich Hovorka
Ing. Jindřich Hovorka
Diplomová práce
Analýza účinků zvolených komunikačních nástrojů
Analysis of effects of some communication instruments
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza účinků zvolených komunikačních nástrojů“ je analyzování účinků komunikačních nástrojů využívaných firmou Valosun, a.s. První část je zaměřena na popis procesu komunikace a jednotlivých komunikačních nástrojů. Ve druhé části jsou charakterizovány možné způsoby vyhodnocování efektivnosti těchto komunikačních nástrojů. V poslední části je následně provedena samotná analýza …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of effects of some communication instruments” is to analyze effects of communication instruments used in company Valosun, a.s. First part is focused on description of communication process and particular communication instruments. In the second part possible ways of evaluation of effectiveness of these communication instruments are characterized. In the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s5hgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
Kristýna Dvořáčková -
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
Iveta BYDŽOVSKÁ -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev