Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi – Ing. Bc. Roman KOTLÍN, Ph.D.
Ing. Bc. Roman KOTLÍN, Ph.D.
Diplomová práce
Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi
Theories of intelligence and their significance for educational theory and practice
Anotace:
Práce se zabývá teoriemi inteligence a jejich významem pro pedagogickou teorii a praxi. V první části popisuje jednotlivé koncepty inteligence, specifické teorie inteligence, mentální retardace a jejich příčiny a vliv teorií inteligence na pedagogickou teorii a praxi. Ve druhé části předkládá přehled současných pedagogických teorií a praxí, vzdělávání nadaných žáků a vzdělávání žáků mentálně retardovaných …víceAbstract:
The thesis deals with theories of intelligence and their significance for pedagogical theory and practice. The first part of the thesis describes theories of intelligence, specific theories of intelligence, mental retardation, causes of mental retardation, and focus on the relationship between theories of intelligence and pedagogical theory and practice. The second section presents an overview of current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2013
Zveřejnit od: 6. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Bauman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLÍN, Roman. \textit{Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e9f0vm/.
Jak správně citovat práci
KOTLÍN, Roman. Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Subjektivní zkušenost studentů oboru Pedagogika volného času na TF JU se syndromem vyhoření
Lucie LÍVANSKÁ -
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Marcela KOPŘIVOVÁ -
Pedagogika volného času v prostorách kostela sv. Mořice na Mouřenci u Annína
Jana KADLECOVÁ -
Podněty pro sebereflexi studenta oboru pedagogika volného času
Zuzana KONZALOVÁ -
Představy pedagoga volného času o jeho možnostech ovlivnění volného času
Jiří Lorenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses e9f0vm e9f0vm/2
6. 4. 2013