Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách – Bc. Michal VOJNOVIČ
Bc. Michal VOJNOVIČ
Diplomová práce
Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách
Concept of integrated teaching and its use in teaching geography at elementary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním využitelnosti konceptu integrované tematické výuky geografie na 2. stupni základní školy. V obecné části je vysvětlen pojem integrované výuky, model ITV S. Kovalikové a je charakterizována integrovaná tematická výuka z hlediska jejich rysů. Také jsou zde vytipována vhodná témata geografie pro integrovanou výuku. V empirické části je na základě kvalitativního výzkumu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with exploring the applicability of the concept of integrated thematic teaching of geography at the 2nd level of primary school. The general part explains the concept of integrated teaching, the ITV model of S. Kovalik and characterizes integrated thematic teaching in terms of their features. There are also selected topics of geography for integrated teaching. In the empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Silvie Rita Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJNOVIČ, Michal. \textit{Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ea0s3g/.
Jak správně citovat práci
VOJNOVIČ, Michal. Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Chemie-Geografie pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková