Tereza Pivodová

Master's thesis

Využití nových trendů v marketingové komunikaci

Abstract:
Cílem diplomové práce je představit nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití. Ve vybraném podniku, který se zabývá vývojem, výrobou a prodejem komponent pro přestavby vozidel na LPG, budou aplikovány nové marketingové nástroje a bude analyzován jejich praktický přínos a vliv na prosperitu firmy.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to present new trends of marketing communication and its use. In selected company, which is engaged in the development, manufacture and sale of components used for coversion of vehicles powered by LPG, will be used new marketing tools and analysed their impact on the company ' s prosperity.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku