Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou – Bc. Lenka Štulírová
Bc. Lenka Štulírová
Master's thesis
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Sales promotion for companies operating in the skin care cosmetics market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá podporou prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou. Cílem práce je zjistit, které nástroje podpory prodeje nejvíce ovlivňují chování respondentek při nákupu pleťových produktů. Literární přehled vymezuje pojmy, co to je podpora prodeje, spotřebitelské chování a kosmetika. Práce také zkoumá kosmetický trh, jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the support of sales of companies operating in the skin care cosmetics market. The aim of the work is to find out which sales support tools most influence the behavior of respondents when buying skin care products. The literature review defines the concepts of what sales promotion, consumer behavior and cosmetics are. The work also examines the cosmetics market, its development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev