Využití online marketingu v podnikání (se zaměřením na kavárenství v ČR) – Anna Cidlinová
Anna Cidlinová
Bakalářská práce
Využití online marketingu v podnikání (se zaměřením na kavárenství v ČR)
Using online marketing in business (focusing on cafes in Czech republic)
Anotace:
Bakalářská práce „Využití online marketingu v podnikání (se zaměřením nakavárenství v ČR)“ je tvořena teoretickou částí a praktickou částí. Teoretická částpopisuje internetový marketing, jeho historii, výhody a nevýhody jeho používání.Dále vysvětluje, které marketingové strategie a nástroje internetu může firmavyužívat a jak probíhá komunikace firem na internetu obecně a v oblasti služeb,především …víceAbstract:
The Bachelor Thesis on the topic “Online marketing in business (focusing on cafesin Czech Republic)” is composed of a theoretical part and a practical one. Thetheoretical part describes internet marketing, its history and its advantages anddisadvantages. It also explains what type of marketing strategies and tools ofinternet can a company use to communicate with its potential customers. It isfocused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIDLINOVÁ, Anna. \textit{Využití online marketingu v podnikání (se zaměřením na kavárenství v ČR)}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ecw7iu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internet Marketing
Martina Polková
Název
Vložil
Vloženo
Práva