Martin Ryšánek
Bakalářská práce
Návrh strategie vybraného podniku
Strategy Proposal of Selected Company
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá optimalizací firemní strategie společnosti RESEA s.r.o. Cílem práce je vytvořit návrh na optimalizaci firemní strategie. V teoretické části práce jsou objasněna teoretická východiska práce a představeny základní pracovní pojmy se zaměřením na strategii, strategické řízení a plánování, a také nástroje využívané k analýze podnikatelského prostředí a tvorbě strategie …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the optimization of the corporate strategy of RESEA s.r.o. The aim of the thesis is to create a proposal for the optimization of the corporate strategy. The theoretical part of the thesis explains the theoretical background of the work and anchors the basic working concepts with a focus on strategy, strategic management, and planning as well as the tools used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Francírek, Ph.D.
- Oponent: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova