Influencer marketing Estée Lauder Companies – Nikol Vondráčková
Nikol Vondráčková
Bakalářská práce
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Influencer marketing of Estée Lauder Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje jednomu z nejaktuálnějších trendů z oblasti marketingové komunikace, kterým je influencer marketing. Jejím cílem je nahlédnout a analyzovat dosavadní využití influencer marketingu ve společnosti Estée Lauder Companies (ELC) a na základě vlastního dotazníkového šetření a dostupných informací navrhnout možná řešení, jak tuto formu marketingové komunikace co nejvíce zefektivnit …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on one of the most current trends in marketing communication, which is influencer marketing. It´s purpose is to look at previous use of influencer marketing by Estée Lauder Companies (ELC) and by primary research propose possible solutions on how to make this form of marketing communication more effective. The practical part is focused on basic marketing terms, the evolution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Bc. Jiří Lelek
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva