Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy – Bc. Daria Somova
Bc. Daria Somova
Diplomová práce
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Building an International Brand in the Local Market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice budování globální značky na lokálních trzích. Práce se zabývá takovými aspekty, jako předmět marketingové komunikace, tvorba značky, její internacionalizace, a faktory, které na tento proces působí, mezi něž patří kulturní odlišnosti, vývoj generací a jiné ekonomické a sociální faktory. Velká pozornost je věnována značkám vytvářejícím globální životní styl …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of building a global brand in local markets. Such aspects as marketing communications, brand building and brand management in the global environment are being discussed. This thesis is also dedicated to the brand being influenced by economic, cultural and sociological causes, as well as to the impact of generations and their purchasing behavior. Furthermore …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace kultura globalizace standardizace adaptace mezinárodní marketing lokální trh značka země původu životní styl generace Marketing communication culture globalization standardization adaptation international marketing local market brand country of origin life-style generation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ac139/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev