Viet Dung Nguyen
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro CK Blue Style
Marketing strategy for travel agency Blue Style
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie především se zaměřením na marketingovou komunikaci cestovní kanceláře Blue Style a následné navržení změn. Teoretická část je především zaměřena na výklad základních pojmů souvisejících s fungováním cestovních kanceláří a marketingovou strategií. Praktická část se orientuje na představení a popis cestovní kanceláře Blue Style a zaměřuje …moreAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is to analyse the marketing strategy of the travel agency Blue Style focusing on its marketing comunication including subsequent recommendations. The theoretical part is focusing on interpretation of basic concepts related to operation of travel agencies and marketing strategy. Practical part of thesis is describing the company and analyses its current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev