Význam skupinové a individuální integrace v mateřské škole se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností – Jana MRLÍKOVÁ
Jana MRLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Význam skupinové a individuální integrace v mateřské škole se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností
The Importace of group and individual integration in kindergarden with focus on children with communication disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá formami integrace individuální a skupinovou v mateřské škole.Teoretická část vymezuje předškolní věk z hlediska komunikačních schopností, pojem integrace, systém legislativního zabezpečení a úlohou mateřské školy v integraci. Poté je pozornost zaměřena na empirický výzkum, který se zabývá kazuistikami dětí předškolního a školního věku, popisuje význam integrací v předškolním …víceAbstract:
Thesis is dealing with the forms of individual and group integration in kindergarten. The theoretical part defines preschool age in terms of communication skills, the concept of integration, system security and legislative role in the integration of kindergarten. Then there is the focus on empirical research that is dealing with case studies of preschool and school age and then describes the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRLÍKOVÁ, Jana. \textit{Význam skupinové a individuální integrace v mateřské škole se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ejl089/.
Jak správně citovat práci
MRLÍKOVÁ, Jana. Význam skupinové a individuální integrace v mateřské škole se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva