Lenka Češková

Diplomová práce

Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.

Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu …více
Abstract:
Škoda Auto is one of the most important companies in the Czech Republic. The company not only sells cars, but also provides services, sells Škoda Genuine Parts and Škoda Genuine Accessories. Customers know services as Škoda Service. All these aftersales activities are integral part of the brand. Master thesis put emphasis on external communication of Škoda Service. Master thesis describes external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2009
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Lenka Erbenová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8190