Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s. – Lenka Češková
Lenka Češková
Diplomová práce
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu …víceAbstract:
Škoda Auto is one of the most important companies in the Czech Republic. The company not only sells cars, but also provides services, sells Škoda Genuine Parts and Škoda Genuine Accessories. Customers know services as Škoda Service. All these aftersales activities are integral part of the brand. Master thesis put emphasis on external communication of Škoda Service. Master thesis describes external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2009
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Lenka Erbenová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev