Sportovci jako nástroj marketingu – Bc. Karolína Medalová
Bc. Karolína Medalová
Bachelor's thesis
Sportovci jako nástroj marketingu
Athletes as a marketing tool
Anotácia:
Tato bakalářské práce pojednává o sportovcích jako marketingovém nástroji firem. V praktické části je cílem práce zjistit, zda májí sportovci v reklamních kampaních na zákazníky vliv a zda je mohou přimět k nákupu výrobku či služby. Údaje jsou shromažďovány pomocí dotazníkového šetření. Cílem teoretické části je vysvětlit pojmy, tykající se klasického a sportovního marketingu a je zde také provedena …viacAbstract:
This bachelor thesis is about athletes as a marketing tool for companies. In the practical part, the aim of the thesis is to find out whether athletes in advertising campaigns have an influence on customers and whether they can make them buy a product or service. Data is collected by means of a questionnaire survey. The aim of the theoretical part is to explain the concepts related to classical and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva