Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Diana Brožová
Bc. Diana Brožová
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal Marketing and Employer Branding
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o personálním marketingu a budování značky zaměstnavatele, jejichž význam v současném konkurenčním prostředí neustále roste v souvislosti s rostoucím tlakem na inovativní přístupy k náboru a dlouhodobé udržení kvalitních pracovníků. Úvodní kapitoly se opírají o podrobnou analýzu dostupných sekundárních zdrojů, zejména odborné literatury. Teoretické poznatky dále …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the topic of personnel marketing and employer branding, whose importance in today’s competitive environment continues to grow, driven by increasing demands for innovative recruitment methods and the long-term retention of quality employees. The initial chapters draw on a detailed analysis of available secondary sources, primarily specialized literature. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Oponent: Silvia Kurtová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix v odvětví výroby
Viktorie Kováříková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a jeho využití v praxi
Viktoriia Latushkyna -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses elp15m elp15m/2
3. 4. 2025