Rozvoj komunikačních dovedností pomocí dramatické hry – MgA. Michaela Pál
MgA. Michaela Pál
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních dovedností pomocí dramatické hry
Developing communication skills through dramatic play
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda dramatická hra v rámci dramatické výchovy je schopna rozvíjet komunikační schopnosti. Práce je rozdělena do části teoretické a části praktické – vlastního výzkumu. Část teoretická je potom podložena studiem odborné literatury, ale i v části praktické jsou východiska a náměty podloženy odbornou literaturou. V praktické části vycházím také ze své dlouholeté …víceAbstract:
Discovery, whether the dramatical play within the dramatical education has a potential to develop communication abilities, forms the aim of this diploma thesis. The thesis is divided into a theoretical part and practical part – the actual research. The theoretical part is supported by research of reference. However, also the practical part includes references for solutions and proposals. The practical …víceKlíčová slova
dramatická výchova cíle dramatické výchovy komunikace jazyk narušená komunikační schopnost dyslalie náprava Aspergerův syndrom hra dramatická hra metody dramatické hry výzkum dotazník rozhovor aktivní pozorování kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum metodologie dílčí cíle hlavní cíle výzkumný vzorek místo šetření analýza dokumentů rodiče informovaný souhlas lekce dramatické výchovy koncepce cíl
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wudyz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová