Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální – Bc. Vladislava KAISEROVÁ
Bc. Vladislava KAISEROVÁ
Diplomová práce
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Self-reflection and Self-assessment of the Diagnosis and Intervention Comppetences in the Work of Special Nursery School Teacher
Anotace:
Anotace Diplomová práce se věnuje sebereflexi a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetenci v práci učitelky mateřské školy speciální. Teoretická část diplomová práce se zaměřuje na výchovně vzdělávací proces dětí předškolního věku, dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, zabývá se osobností učitele mateřské školy, hlavně učitele mateřské školy speciální a jeho profesními kompetencemi. …víceAbstract:
Abstracts The diploma thesis examines self-reflection and self-evaluation of diagnostic and intervention competence in the work of a special kindergarten teacher. The theoretical part of the diploma thesis focuses on the educational process of preschool children, children with special educational needs. It deals with the personality of a kindergarten teacher, particularly the teacher in a special kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAISEROVÁ, Vladislava. \textit{Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/epgjqy/.
Jak správně citovat práci
KAISEROVÁ, Vladislava. Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Jarmila Dvořáková -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Lašáková -
Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla Kozáková