Vojtěch Svoboda

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Českého atletického svazu

Marketing communications of the Czech athletic federation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je zkoumat účinnost metod, kterými Český atletický svaz komunikuje se svými členy a fanoušky. Sekundární cíl spočívá ve vypracování návrhů a doporučení, jejichž implementace by měla vést ke zlepšení budoucí komunikace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of the Czech athletic federation. The main aim of this work is to investigate the effectiveness of methods by which the Czech athletic federation communicates with its members and fans. The secondary objective is developing proposals and recommendations which should lead to improvements in future communication. The thesis is divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75419